previous arrow
next arrow
Slider

In Nederland, België en omstreken stikt het van de leuke locaties voor feesten en evenementen. Toch valt het op dat mensen steeds vaker een tuinfeest in eigen tuin organiseren. Zonder fysieke locatie is het een stukje lastiger om een passende sfeer te creëren. Daarom zorgt HabbEvents ervoor dat onder andere de juiste sfeer, aankleding, catering, livemuziek en faciliteiten zoals een koel- en toiletwagen op locatie zijn. Iedereen wil een tuinfeest om nooit te vergeten. Wij luisteren naar jouw wens en zorgen ervoor dat je droom uitkomt.

 


De gastheer en gastvrouw stralen
Met het team van HabbEvents
De champagneboom schittert
Bij ondergaande zon
De stretchtent loopt al aardig vol
Sfeerlampen lichten de binnenkant aan
De gasten proosten
Bij de champagneboom met gastvrouw
De dj wordt begeleid
Door saxofonist Pim
V2C gin met
Thomas Henry tonic -cocktails
Gasten proosten op de avond
Met gedecoreerde glazen
Gastvrouw met champagneboom
Ontvangt nieuwkomers
Sfeerverlichting en kaarsen
Langs de oprijlaan
Saxofonist begeleid de dj
Buiten in de stralende zon
Bijpassend interieur stretchtent
Met sfeerverlichting
Ober met welkomstdrankjes
Zorgt dat gasten niets te kort komen

Alles voor de gasten

Naast een blije gastheer en/of gastvrouw zien wij ook graag de gasten stralen. Wij zorgen ervoor dat zij flink in de watten worden gelegd. Zo serveerden wij op dit feest onder andere verse V2C/Thomas Henry gin-tonics, onthaalden wij de gasten met een champagneboom en begeleide saxofonist Pim de dj show. Vanaf de oprit tot en met de tuin, wij zorgen ervoor dat de beleving klopt.

Modern en gestileerd

De setting op dit tuinfeest is modern en gestileerd. De combinatie van strak witte en blank houten elementen gaan goed samen met de zandkleurige stretchtent. Ook is er gezorgd voor een bijpassende cocktailbar, houten staantafels en comfortabele zitjes. Een aantal goed geplaatste sfeerspots, zuilen met verse bloemen en andere decoratie-objecten kleden het geheel af.

Over dit evenement

Naam evenement

Tuinfeest

Type feest

50-jarig jubileum

Planning

20.30u - 01.30u: Avondfeest

Aantal gasten

150 gasten

Prijsindicatie

€14.000 - €18.000

Onder andere aanwezig op dit evenement

Stretchtent Ecru met houten vlondervloer
Styling in thema ‘By Nature’
Gin-Tonic & Vermouth cocktailbar
Luxe BorrelBites van de Green Egg
Verse bloemdecoratie
Champagneboom
DJ + Saxofonist
Bar, bediening en crew aanwezig
Vuurschalen & heaters
Mobiele sfeerverlichting
En meer

Interesse in dit feest? (of soortgelijk)

Een goed afgestemde sfeer

Bij een succesvol feest hoort een goede sfeer. Om dit te kunnen bereiken stemt HabbEvents alle elementen van het feest op elkaar af. Met de input van onze opdrachtgevers gaan wij op zoek naar de juiste catering, livemuziek, sfeerverlichting en meer. Zo voelt het evenement voor de bezoekers als een naadloos geheel.

Op locatie, met een stretchtent of mobiele feestlocatie

Met keuze uit een groot assortiment van tenten en mobiele accommodaties kunnen wij de locatie van jouw keuze ombouwen tot een prachtig pop-up feest. Heb je al een locatie op het oog? Dan vullen wij deze aan met onze sfeerconcepten.

Vraag naar de mogelijkheden

Bedankt voor jouw interesse in onze diensten. Om de kwaliteit van onze feesten te kunnen waarborgen werken wij enkel en alleen samen met onze vaste partners. Gebruik het onderstaande formulier daarom alleen als je op zoek bent naar een partij die de gehele verzorging van jouw evenement uit handen neemt. Voor onze losse producten en diensten verwijzen wij graag je graag naar onze verhuurpagina.

 


 

Ervaringen met onze feesten


Al tijdens het voorgesprek met Mart hadden we het gevoel dat hij voor de verzorging van alle muziek rondom ons huwelijksfeest aan een half woord genoeg had. En we werden niet teleurgesteld! Ik ben nog nooit op een leuker feest geweest dan op dit feest van onszelf. Dankzij Mart, het jazztrio, de saxefonist, de jongens van dr. Brass- echt super. Helemaal naar onze smaak en ik heb me op mijn te hoge hakken een bloedblaar gedanst. Een beter compliment kun je een deejay niet geven, toch? Dankjulliewel Habbevents! Als we nog eens een feestje hebben weten we jullie te vinden.
- Femke Schepers

Wat een fantastische trouwdag hebben wij gehad! Prachtig aangekleden locatie, originele Bruut bar, sfeervolle champagneboom en een prachtige tent! En niet te vergeten top DJ Calvin die er een knalfeest van wist te maken! Nogmaals willen wij Mart en zijn dreamteam bedanken voor de onvergetelijke dag!
- Dennis Banning

HabbEvents heeft bij onze bruiloft DJ/Licht/Geluid/Aankleding van onze locatie verzorgd. DJ Calvin verdient ook een groot compliment, hij heeft er absoluut een topfeest van gemaakt. Geluid en verlichting waren top in orde. Daarnaast heeft Mart ons heel veel zorg uit handen genomen en alles top georganiseerd. Sprookjeshuwelijk, geslaagd!! Bedankt!
- Robert van Someren
Google Beoordelingen
5.0

Uit 81+ recensies

Facebook Beoordeling
4.8

Uit 103+ recensies