Veel bedrijven reageren op een crisis door te snoeien en risico’s zoveel mogelijk te beperken. Wij kiezen voor een andere aanpak: we zoeken waar nu de kansen liggen. Lees verder voor de vier manieren waarop wij investeren tijdens de coronacrisis.
De coronacrisis heeft een enorme impact op bedrijven, organisaties, en mensen. Niet iedereen kan het hoofd boven water houden, sommigen zijn ziek geworden, sommigen hebben mensen verloren. Bij HabbEvents leven we mee met iedereen die door de crisis is getroffen. Tegelijkertijd blijven we positief en kijken we naar de toekomst. Graag delen we hoe het met ons gaat.
#1 Nieuwe natuurhuisjes op evenementenlocatie Buitengoed De Bollen
Onze historisch evenementenlocatie Buitengoed De Bollen is niet alleen één van HabbEvents’ meest gewilde locaties, maar ook een heerlijke plek om te overnachten. Een weekendje weg, vakantie in eigen land, of accommodaties voor de gasten van je evenement: ons historische Buitengoed De Bollen, midden in de natuur, biedt prachtige nostalgische en comfortabele natuurhuisjes.
In januari zijn we begonnen met het bouwen van twee nieuwe natuurhuisjes ‘De Stille Ackers’ en ‘De Groene Ackers’. ‘Investeren tijdens de coronacrisis lijkt risicovol, maar juist in een tijd van crisis is het belangrijk om je visie voor ogen te hebben en daarin te geloven’, aldus Mart. Daarom hebben we de tijd die we konden vrijspelen door de coronamaatregelen geïnvesteerd in de bouw van nieuwe accommodaties. Onze creativiteit en durf die we inzetten bij het verzorgen van unieke bedrijfsfeesten en bruiloften komen daarbij goed van pas.
#2 We houden contact!
Het belang van online marketing is de afgelopen tien jaar exponentieel toegenomen. Bij HabbEvents hebben we vanaf het begin geïnvesteerd in pakkend beeldmateriaal, een mooie website en een actieve aanwezigheid op sociale media. In juni hebben we een nieuwe kracht in de arm genomen voor onze online marketing. Esther richt zich vooral op de sociale media, maar is zich aan het ontpoppen tot een heus manusje-van-alles op het gebied van online marketing.
Het moeilijkste van de coronacrisis is voor de meeste mensen het wegvallen van het contact met vrienden, familie en collega’s in het echt. Ook voor ons voelt dat als een gemis. Daarom vinden we het extra belangrijk in contact te blijven met onze klanten en samenwerkende partijen via onze sociale media kanalen. Volg ons ook op Facebook, Instagram, YouTube en Linkedin.
#3 Slim inzetten van onze tijd en middelen
Tijdens de intelligente lockdown was het niet mogelijk om evenementen te organiseren. Inmiddels is er gelukkig weer heel veel mogelijk (wil je weten hoe een 1,5-meter bruiloft of bedrijfsfeest eruit ziet? Neem contact met ons op!). Voor onze eventmanagers was er ineens veel minder werk. Daarom hebben we fulltime eventmanager Rick ondergebracht bij een ander bedrijf dat tijdelijke extra handjes goed kon gebruiken: Baten Trading. We zijn Baten Trading erg dankbaar voor deze mogelijkheid.
#4 Creativiteit blijft hoog in het vaandel
De coronacrisis heeft veel bedrijven in de moeilijkheden gebracht. Ook bij HabbEvents hebben we de gevolgen van de crisis om ons heen gemerkt. Onze creativiteit en eigenwijze visie zijn vanaf het begin essentieel geweest voor het succes van HabbEvents. Tijdens deze crisis zetten we deze dubbel en dwars in, mét resultaat: onze agenda voor 2021 zit zo goed als vol.
De belangrijkste manier waarop we investeren tijdens de coronacrisis is in onze creativiteit, optimisme en doorzettingsvermogen. In juli en augustus zijn onze evenementen weer langzaam maar zeker op stoom gekomen. Het blijft de komende tijd nog erg spannend, maar we kijken met veel plezier en anticipatie uit naar 2021. Heb jij plannen voor je eigen bedrijfsfeest, tuinfeest, of bruiloft? Kijk eens rond op onze website of neem contact met ons op.