Doe dit vooral niet tijdens de Kerstborrel

Door Mart Habraken
28 oktober 2015 Bedrijfsborrel, Kerstborrel, Zakelijk event organiseren

De klok is verzet, de dagen worden korter: hoogste tijd om de jaarlijkse Kertborrel te plannen.  Skyradio heeft de eerste Kersthits al gedraaid en neuriënd  “Make my wish come trueeee, all I want for Christmas…” krijg je zin in het organiseren van een sfeervol Kerstfeest voor je bedrijf. Jullie hebben het hele jaar hard gewerkt, mooie resultaten neergezet. Verras je collega’s met een vernieuwende Kerstborrel die met aandacht is georganiseerd.
De volgende 3 D’s kunnen volgens ons echt niet meer in 2015:

1. Death by PowerPoint

Geef je een presentatie tijdens de Kerstborrel? Doe het kort en luchtig. Niemand zit te wachten op PowerPoint presentaties van meer dan 10 slides. Het hele jaar wordt al geeuwend naar deze klikkers gekeken. Niet doen! Natuurlijk is het een uitstekend moment om het jaar samen kort door te nemen, maar denk hierbij aan een originele manier die past in de sfeer van de bedrijfsborrel. Wat dacht je bijvoorbeeld van Akoestisch 3?  Zij brengen niet alleen prachtige muziek, maar kunnen ook jouw eindejaarspresentatie als sketch ten tonele brengen. Aandacht gegarandeerd! En jij kunt ook je laptop gesloten laten en van het bedrijfsfeest genieten.

2. Drink niet teveel

Je hebt het hele jaar hard gewerkt en je bent moe. De resultaten zijn ernaar om eens goed te proosten tijdens de Kerstborrel. Je hebt een mooie mobiele bar laten komen en de welkomstcocktail die je door de tafeldame wordt aangeboden ziet er heerlijk uit. Voor je het weet heb je behoorlijk wat glazen achter je kiezen en maak je een acte de présence als Bridget Jones.

Zorg dat je jezelf de volgende dag nog op kantoor durft te vertonen. Drink niet teveel, zeker niet als je de baas bent van het stel. Doe rustig aan, zorg voor voldoende eten en laat het zingen aan de professionals over.

3. Denk niet dat de sfeer vanzelf ontstaat

Kerst is een bijzonder feest en ook je bedrijfsborrel vraagt om een mooi totaalplaatje. Een Kerstborrel op eigen locatie is fiscaal gunstig en kan extra bijzonder zijn omdat het een vertrouwde omgeving is. Maar de kantine waar iedereen het hele jaar al zijn bammetjes eet, is onaangekleed een weinig sfeervol decor. Zoals bij zoveel dingen: planning en organisatie is het halve werk. Een goed gepland Kerstfeest of diner dansant verhoogt de sfeer en vermindert de zorgen. Werk bijvoorbeeld met een thema en pas dit toe op alle elementen: van uitnodiging tot aankleding. Denk ook na over welke medewekers het verdienen om extra in het zonnetje te worden gezet. Wij denken graag met je mee hoe we hier een speciale invulling aan kunnen geven. Ben origineel en kwalitatief in de aankleding voor een extra feestelijk tintje. Een mooie DJ booth en de juiste verlichting doen veel voor de sfeer.

chesterfield

Luxe Chesterfield DJ booth

Habb Events heeft al vele Kerstborrels, bedrijfsfeesten en Diner Dansants compleet verzorgd, zowel op bedrijfslocatie als in horeca, kasteel of andere unieke plek. Wij zijn ervaren sfeermakers en toveren jouw Kerstborrel graag om tot een onvergetelijk moment. Wil je de Kerstborrel volledig uitbesteden of ben je op zoek naar entertainment, muziek of aankleding? Neem contact op voor een creatieve invulling van jouw Kerstfeest.

Deze website maakt gebruik van cookies, ga je akkoord met het gebruik van cookies? Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten

Google Beoordelingen
5.0

Uit 96+ recensies