Een samenvatting van 2017 [fotolijstje] – HabbEvents

jaaroverzicht fotolijst 2017

Wow, wow… wow! Wat was 2017 toch een heerlijk jaar! Er was veel te vieren; Trouwerijen, bedrijfsborrels, gouden huwelijken, je kan het zo gek niet bedenken. Wij mochten er in ieder geval weer bij zijn. Graag sluiten wij samen met jou alvast het jaar af met een flinke lading positieve energie. Daarom hieronder wat kiekjes van een aantal bijzondere feesten die wij hebben mogen verpakken. Enjoy!

jubileum marianne

Marianne 50 jaar

Op dit vijftigjarige jubileum van Marianne hebben wij alles mogen regelen. Champagneboom, transparante tent, hapjes, muziek; Alles!

bruiloft robert en angela

Bruiloft Robert & Angela

De bruiloft van Robert en Angela was op een hele mooie dag. Op dit feest verzorgden wij o.a. de festivaltent, love-letters, charcuterie en pianist.

bruiloft bart en cynthia

Bruiloft Bart & Cynthia

Ook de bruiloft van Bart & Cynthia was in onze transparante tent. De mobiele BRUUT truck fungeerde als bar. Op dit feest haalden wij alles uit de kast. Hapjes, vuurschalen, BBQ en een Nederlandstalige zanger.

bedrijfsborrel mcb direct

Borrel met klanten MCB Direct

MCB Direct organiseerde een bedrijfsborrel op locatie voor zijn klanten. We reden de BRUUT-truck in de bedrijfshal. Aan boort zit naast een koelinstallatie ook een krachtige geluidsinstallatie. Ideaal voor een speech dus.

gouden bruiloft martien en toos

Gouden huwelijk Martien & Toos

Martien & Toos zijn dit jaar maar liefst 50 jaar getrouwd. Zij vierden het feest bij hun bedrijf. Wij versierden de locatie compleet met vintage lampenkapjes en verzorgden de catering.

Google Beoordelingen
5.0